منچستر سیتی 2- وستهام 0؛ من سیتی‌ها برای چهارمین بار قهرمان شدند
تاريخ : دو شنبه 22 ارديبهشت 1393برچسب:, | 15:46 | نویسنده : mohammadreza

هفته سی و هشتم و پایانی لیگ برتر انگلیس در حالی با انجام 10 دیدار به طور همزمان از ساعت 18:30 آغاز شد که دو تیم منچستر سیتی و لیورپول در بالای جدول برای قهرمانی رقابت می‌کردند و در انتهای جدول نیز سقوط تیم‌های کاردیف و فولام قطعی شده بود و سقوط نوریچ نیز تقریبا قطعی بود چرا که این تیم با 33 امتیاز در رده هجدهم قرار داشت و تیم هفدهم یعنی وست‌بروومویچ نیز 36 امتیازی بود و تفاضل گل بسیار بالاتر از نوریچ داشت و تنها یک اتفاق خارق‌العاده نیاز بود تا نوریچ بتواند در لیگ برتر ماندنی شود که این اتفاق نیز رخ نداد.

در حساس‌ترین دیدار تیم صدرنشین منچستر سیتی در حالی پذیرای وستهام بود که برای قهرمانی در این رقابت‌ها تنها به یک تساوی نیاز داشت.

این مسابقه در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به سود منچستر سیتی به پایان رسید.

نصری در دقیقه 39 و کمپانی 49 برای آبی‌های منچستر در این مسابقه گلزنی کردند.

در دیدار حساس دیگر لیورپول رده دومی با نیم‌نگاهی به بازی شاگردان پیگرینی و امید به شکست سیتی در دیدار پایانی، در ورزشگاه خانگی خود آنفیلد پذیرای نیوکاسل بودند.

این مسابقه در پایان با نتیجه 2 بر یک به سود لیورپول خاتمه یافت.

اسکرتل در دقیقه 20 (گل به خودی)، نیوکاسل را یک بر صفر پیش انداخت تا نیمه نخست با همین نتیجه خاتمه یابد.

اما در نیمه دوم و در دقیقه 63 دانیل اگر بازی را مساوی کرد و دو دقیقه بعد و در دقیقه 65 استوریج گل دوم لیورپول را به ثمر رساند. هر دو گل با پاس‌های کاپیتان این تیم استیون جرارد به ثمر رسید.

همچنین در دقیقه 66 شولا آمئوبی با دریافت کارت زرد دوم و پائولو بومت دقیقه 87 با کارت قرمز مستقیم از زمین مسابقه اخراج شدند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: